Heb je bij HP een bon nodig om garantie te krijgen of kan dat ook op serienummer?

Op een laptop. Heb HP Warranty check gedaan en daar staat wel tot wanneer er garantie zit op de laptop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Over het algemeen doet een fabrikant of leverancier niets als je geen bon hebt.
Dat er garantie op zit zal best wel maar of jij dat ding gekocht hebt???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet altijd een bon hebben van de zaak waar je hem gekocht heb.