Je zou het kunnen proberen, maar ik geef je weinig kans.

De meeste bedrijven hebben op hun kassabonnen staan: Ruilen alleen met bon binnen 14 dagen.

Nu willen ze misschien nog wel over die bon heenstappen, maar je bent een maand later, geen 14 dagen.

Daarnaast kunnen ze aan je bankafschrift uiteraard niet zien dat het om het artikel gaat dat je terug brengt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dan kan niet.
Verkopers moeten ook ergens hun grenzen stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
C&A heeft een zeer ruime retourtijd, nl. 30 dagen.
Misschien dat ze het niet terugnemen omdat er geen kassabon is maar daar kan je van te voren over bellen toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat ze bij C&A niet zo moeilijk doen over terugbrengen. De kassabon heb je niet meer maar wel een betalingsbewijs. Ik heb weleens iets retour gebracht bij een andere winkel met een bankafschrift dus het is mogelijk dat ze dit accepteren. Ik zeg: nee heb je, ja kun je krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met beetje klantvriendelijkheid lijkt het mij geen probleem hoor. Ben benieuwd of het lukt!