op hun website staats niets over het ruil termijn wel dat je altijd je geld terug krijgt als je de kassabon plus het prijskaartje hebt.
voor het ruil termijn zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice van duthler (0)73-5 431 431

Toegevoegd na 2 minuten:
of even een mail sturen naar klantenservice@brova.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat weet ik inderdaad allemaal al! :-)
Als het goed is staat de ruiltermijn op de kassabon, op hun site staat ruilen alleen met bon.
Ik hoop dat je de bon nog hebt anders lukt het zeker niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bon heb ik inderdaad nog maar daar staat het niet op! Dus vandaar deze vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat er op de toonbank een bordje heeft gestaan, sommige winkels doen het op die manier.
Omdat het niet op hun site staat, kun je ervan uitgaan dat het bij elk filiaal weer anders is.
Ik hoop dat het je nog lukt.
misschien kan je dit helemaal niet niet ruilen of retourneren! ht best is as je belt naar de klantenservice, dan geven ze je het beste antwoord, dan iedereen op goeivraag.

Toegevoegd na 58 seconden:
sorry voor mij slechte nederlands: dan geven ze je een beter antwoord!