Mag je je bidon bijvullen bij een benzinepomp?

Is hier een speciaal kraantje voor of moet je dit vragen bij de kassa om het te laten vullen?

een jaar geleden
in: Winkels
1.4K
Inekez1
een jaar geleden
Dat zal per locatie verschillend zijn. Soms is er buiten een kraan waar je gewoon een flesje kunt vullen. Soms zijn er toiletten waar je bij de wastafel een flesje kunt vullen. Als je nergens een kraan kunt vinden, kun je het vragen bij de kassa. Maar ik denk dat ze je liever een flesje water verkopen dan dat iemand voor jou naar een keukentje gaat lopen om gratis jouw bidon te vullen (en de kassa onbeheerd achter te laten...)

Antwoorden (1)

Ik heb ook dikwijls bij de benzinepomp mijn bidon laten vullen als het zo uitkwam. Vroeg dan aan de medewerker of hij dit wilde doen. Als je er nog even een reep of zo bij koopt, vindt men dat eigenlijk nooit een probleem.
een jaar geleden