Verkoopt de Lidl strooizout?

Kan je strooizout bij de Lidl kopen of is dat echt iets waar alleen de gemeente etc. aan kan komen?

3.4K
paulos
3 jaar geleden
Een papje pekel (= sneeuw/water en zout) van langs de weg doet ook wonderen.

Antwoorden (2)

Nee hoor, ik zag net nog grote zakken bij de AH liggen. Ook tuincentra en kluswinkels e.d. verkopen het.
3 jaar geleden
Jazeker, op dit moment staat er emmertjes van 10 kilo in de winkel voor € 3,99, veel goedkoper als bij andere winkels.
3 jaar geleden
SentWierda
3 jaar geleden
Een plus. Vanmiddag dezelfde emmers gezien bij (een andere) Lidl, voor 3,99 euro.