In welke HEMA-winkels opent DHL pakketpunten?

Gezien de HEMA toch niet open mag, is het een logische stap dat DHL Parcel a.s. vrijdag in hun filialen een DHL pakketpunt opent. Ik kan alleen nergens vinden bij welke HEMA-winkels je precies pakketjes kan brengen en ophalen.

3 jaar geleden
in: Winkels
4.6K
HannekeJanssen
3 jaar geleden
Waarom zou dat logisch zijn? Er zijn al verschillende DHL pakketpunten open, bij bijv. de Primera, Vivant etc, maar ik zie in de omgeving waar ik woon er geen HEMA bij staan, wél allerlei andere winkels, die dan (soms) alleen open zijn voor pakketten.

Antwoorden (1)

Morgen zullen er 250 pakketpunten van DHL in Hema-filialen openen. (Hema heeft in totaal 550 winkels in Nederland). De pakketpunten zullen van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur geopend zijn.

Het is geen kennisvermeerdering om alle 250 locaties hier te gaan vermelden. Vul jouw adres in op https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints en je komt te weten waar voor jou het dichtstbijzijnde filiaal is.
Ik heb het even voor mijn eigen adres geprobeerd, maar daar staan nu nog geen Hema's bij. Vermoedelijk is dat morgen wel het geval, als ze geopend zijn.
- - -
Update:
Vandaag nogmaals gezocht en jawel! Er staan drie Hema-filialen bij. In mijn woonplaats eentje en de andere in twee naburige plaatsen.
Toegevoegd op 23 januari 2021 14:11: tekst