Waar kan je rommelige kledingwinkels vinden die kleding verkopen voor hele lage prijzen?

Ik ben laatst in een hele rommelige kledingwinkel geweest waar ze voor super lage prijzen in mijn ogen wel mooie kleding verkochten. Het was geen professionele winkel, meer een hoopje merkkleding bij elkaar gegooid en gesorteerd op kleur. Dit soort onprofessionele kledingwinkels heb ik vaker gezien, maar kan niks op het internet terugvinden. Waar vind ik ze? Het was trouwens geen kringloopwinkel. Volgens mij de onverkochte kleding van andere winkels die daar werden doorverkocht o.i.d.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Winkels
1.6K
tinus1969
3 jaar geleden
Dit klinkt als een pop-up store; een winkel die enkele weken gebruik maakt van een leegstaand pand en na het verkopen van de voorraden de deur weer sluit.

Antwoorden (2)

Als voorbeeld daarvan weet ik de naam TK Maxx. Hier kun je zoeken waar filialen daarvan te vinden zijn: https://www.tkmaxx.nl/winkel-zoeken
3 jaar geleden
Gideon Italiaander in Amsterdam.