Waar kan ik een goede kwaliteit broek voor mijn lengte van 1.58 m vinden?

Ik vroeg me af of iemand weet waar ik goede broeken kan vinden voor wat kleinere mensen. Ik ben 16 en 1.58 m maar ik zit altijd met te lange broeken omdat als ik ze kleiner koop ik ze niet over mijn heupen krijg. Mijn taille is 77 cm, mijn binnenbeenlengte 67 cm en mijn heupen 94 cm. Kan iemand mij misschien helpen? Want ik geloof dat je ook merken hebt met petite skinny jeans maar ik heb geen idee welke.

3 jaar geleden
in: Winkels
3.1K
Pieterke
3 jaar geleden
Er zijn ook inline webshops die K-maten verkopen zoals bijv. Klingel. En naar ik meen Bonprix ook.

Antwoorden (2)

In de betere damesmodezaken worden K-maten verkocht. Die zijn speciaal gemaakt voor vrouwen met een lengte tussen de 1.57 en de 1.64 meter. En die broeken zijn uiteraard van goede kwaliteit.
3 jaar geleden
River Island. Zij hebben de lijn ‘petite’.

Zelf draag ik deze broeken graag (niet petite, maar de gewone).
De broeken zijn modieus, zitten fijn, goede kwaliteit en betaalbaar.

Je kunt ze bij River Island zelf bestellen (gaat goed).
Let op de sale, dan krijg je echt veel korting.
Zalando en Wehkamp verkopen ook broeken van dit merk.

Kijk ook eens bij de tregging van hen. Zijn hele fijne skinny’s van jeans. Hebben alleen fake zakken.

Succes!