Kun je bij de zeeman bijpinnen?

Ik weet tegenwoordig niet in welke winkel je nou wel en waar je nou niet kunt bijpinnen, want sommige wijzen het af.
En moet je dan ook perse wat kopen in de winkel?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Winkels
3.3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Er zijn geen algemene regels of voorwaarden die worden gehanteerd om in een winkel te kunnen bij-pinnen. Het hangt in eerste plaats af van de klantvriendelijkheid en de dienstbaarheid van de winkel en ook meestal van het feit of er in de buurt een pinautomaat is. In nagenoeg alle Jumbo-supermarkten kan je bij-pinnen, maar in de meeste AH-winkels staat een pinautomaat. De Zeeman in een winkelcentrum zal ook daar zijn voordeel mee doen.
Het is wél standaard, dat je alleen kunt bij-pinnen als je iets hebt gekocht en met de pin afrekent. Daarom heet het ook BIJ-pinnen.
Ook bij de Zeeman hebben ze hun eigen regels en zal het afhangen van de omstandigheden en de plaats waar de winkel staat.

Antwoorden (1)

'k Heb het even nagevraagd bij het hoofdkantoor van Zeeman. Zoals ik al vermoedde, is het niet mogelijk in de filialen bij te pinnen.