Zijn de winkels in Enschede op Black friday langer open?

Zijn de winkels op Black Friday laner open zoals op een koopavond? Of gaan ze om 18:00 dicht. Want bij de opneningstijden van de winkels staat niet dat ze langer open zijn. Ik weet niet of het voor alle winkels geld mar het gaat in dit geval om de stad in Enschede.

5 jaar geleden
in: Winkels
3K

Antwoorden (1)

Nee, de openingstijden blijven gewoon zoals ze normaal zijn. Dat het "black friday" zou zijn is alleen van toepassing op (web)winkels die ervoor gekozen hebben om aan dat commerciële fenomeen mee te doen. Hier kun je zien welke dat zijn: https://www.blackfridaynederland.nl/black-friday-winkels/
Voor de meeste van die winkels zijn de aanbiedingen geldig van vrijdag 23 november tot en met maandag 26 november.
De andere winkels in Enschede geven heus geen (zogenaamde) extra korting.