Bij welke bouwmarkt vind ik aceton?

Ik zocht al bij Praxis, Gamma, Karwei. Ik begrijp niet dat ze het niet hebben. Dat is toch iets wat vaak gebruikt wordt?
Welke fysieke winkel in Amsterdam heeft het wel?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Winkels
23.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik haal Aceton bij de Etos en Kruidvat.

Antwoorden (1)

Bij O & O ijzerwaren, Overtoom 460-462.
----------------------------------------------------------
Praxis en Formido verkopen de ecologische acetonvervanger van Eco-Line. Die is geschikt voor het verwijderen van allerlei synthetische producten zoals nagellak, polyesterharsen en epoxyharsen, maar niet te gebruiken als verdunner.
Toegevoegd op 27 juni 2018 23:36: tekst
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel Amadea. Het moet dienen om metaal te reinigen. Dan zal die aceton-vervanger goed zijn. Hoe heet die precies?
Amadea
5 jaar geleden
Die heet letterlijk Acetonvervanger. Zie https://www.pearlpaint.nl/foto/1707/150/