Hoe verkoop ik boeken (online)?

Ik heb een 100-tal boeken (50 kinderboeken en 50 volwassenenboeken) en 50 strips en zou deze graag willen verkopen. Ik vraag me af hoe ik dat het beste doe, via marktplaats heb ik geprobeerd maar was niet zo'n groot succes... Ik wil ongeveer €1 per boek. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Winkelen
15.3K
Antoni
3 jaar geleden
Als je maar € 1 per boek wil hebben, kan je ze ook offline aanbieden aan een winkel als De Slegte. Die is in verschillende steden te vinden. Momenteel, 15 december 2020, is de winkel mogelijk gesloten vanwege de lockdown, maar dan kan je er vast weer terecht in 2021. Zie voor meer informatie https://www.deslegte.com/.

Antwoorden (3)

Je zou het misschien met deze site's kunnen proberen?
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt, maar wie weet wat je er voor krijgt.
https://boekenbalie.nl/
https://www.bol.com/nl/m/boeken-verkopen/
of met amazon
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dat kan o.a. via Facebook Boeken te koop/Gezocht. Of www.boekwinkeltjes.nl. Zo zijn er nog meer tweedehands online boekenwinkeltjes. 1 euro is wel weinig, er wordt meestal wel meer voor gevraagd. Houd ook rekening met eventuele verzendkosten. Die moet je of doorberekenen in de prijs of bij de advertentie zetten dat de verzendkosten voor de koper zijn. Misschien is het toch handiger om ze aan een kringloopwinkel proberen te verkopen.
3 jaar geleden
Het meest voor de hand liggend (want het is het grootste boekenplatform) is via Boekwinkeltjes. Website: www.boekwinkeltjes.nl
Linksboven op de homepage staat hoe je je aan moet melden. De kosten: vanaf 1 euro per maand.
Op deze website staan 8500 boekenaanbieders met in totaal 6,5 miljoen boeken; zowel particulieren als beroeps (antiquaren en boekhandelaren).