Ja, je kunt nog steeds online bestellen als er een lockdown komt.
De kans dat je iets kunt bestellen wordt echter wel kleiner: in China werden en in Italië worden bijvoorbeeld alle niet-noodzakelijke fabrieken gesloten. Dat betekent dat je de artikelen van deze fabrieken niet meer kunt bestellen.
Daarnaast zijn er door asociale hamsteraars veel artikelen niet te bestellen.
Het besluit van de Italiaanse regering is om alle productieve activiteiten te beëindigen die niet strikt noodzakelijk, cruciaal, onmisbaar zijn om essentiële goederen en diensten te garanderen (zoals voedsel, medicijnen en transport).
Toegevoegd op 22 maart 2020 10:28: tekst
SimonV
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Bij een Lock down zullen veen fabrieken en producenten hun bedrijven moeten sluiten dus of er dan nog artikelen worden geleverd of geproduceerd die niet aan de levensbehoefte voldoen zoals medicijnen eten enz betwijfel ik.