Op eBay:
https://www.ebay.de/itm/Jumpsuit-Catsuit-SOFT-ECHTLEDER-USED-LOOK-in-weiss-grau-fuer-Damen-und-Herren-/192895897540
Of hier:
https://be-noble.de/GENUINE-LEATHER-Jumpsuit-Catsuit-USED-LOOK-in-White-Gray
Verzendkosten naar Nederland € 15,60.
Je hebt het recht de jumpsuit zonder opgaaf van reden binnen 30 dagen terug te sturen. Buiten Duitsland betaal je wel de retour-verzendkosten, het door jou betaalde bedrag wordt volledig vergoed.
.
Bijsluiter
Terwijl de meeste mensen er niet aan moeten denken om echt bont te dragen, is leer net zo goed afkomstig van dieren die op wrede wijze gedood werden voor hun huid. Voordat ze in riemen en tassen worden veranderd, moeten de meeste dieren de verschrikkingen van de vee-industrie doorstaan – waaronder de intensieve opsluiting in smerige kooien of hokken, chronische infecties en ziektes die worden veroorzaakt door overvolle leefomstandigheden, en een angstaanjagende reis naar het slachthuis. Ieder jaar worden er wereldwijd meer dan 1 miljard dieren op wrede wijze gedood voor de leerhandel, van koeien en kalfjes tot paarden, lammetjes, geiten, varkens – en zelfs honden en katten. Wanneer u leer draagt, is er geen gemakkelijk manier om te achterhalen wiens huid u draagt.
SimonV