bankstel betaald maar NIET geheeld geleverd kan ik mijn betaling terug laten storten ?

gepind aan de deur nadat een deel was geleverd

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Winkelen
2K

Antwoorden (1)

Nee, storneren kan alleen bij automatische incasso.

Beter even contact opnemen met de winkel. Informeer wanneer de rest bezorgd wordt en liever niet meteen boos worden, dat helpt niet.
Vooruit betalen is een risico, daarom wordt gewoonlijk slechts een gedeelte vooruit betaald.
Dat er so-wie-so iets betaald is voordat er geleverd wordt, is om het risico van de verkoper, winkel te beperken.
Heb je een bankstel bij een winkel gekocht: bel de winkel en informeer wanneer/hoe laat de rest geleverd wordt.