Past een horlogebandje van de iWatch 4 op de iWatch 3?

Ik ben van plan om een iWatch 3 te kopen, maar de keuze aan horlogebandjes is minimaal voor de 3. Bij de iWatch 4 zie ik leukere horlogebandjes. Kan ik een bandje van de iWatch 4 plaatsen op de 3?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Antwoorden (1)

Ja. De iWatch 3 is verkrijgbaar in 38 en 42 mm. De iWatch 4 is verkrijgbaar in 40 en 44 mm. De 40mm bandjes passen ook op de iWatch 3 van 38mm en de 44mm bandjes passen op de 42 mm kast.

De bandjes voor 42/44 zijn iets langer dan die voor 38/40. De maat van de kast kies je dus (deels) op basis van de dikte van je pols.

Bandjes zijn ook verkrijgbaar van andere merken dan Apple. Ook dan kun je kiezen tussen 38/40 of 42/44.