Vanaf welke leeftijd mag je een paysafecard kopen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Winkelen
9.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb vroeger vaak een paysafe (of vroeger een Wallycard) gekocht maar heb er nog nooit een identiteitsbewijs voor hoeven laten zien.

Antwoorden (2)

Dat staat in de Algemene Voorwaarden bij 3.2: U moet ten minste 18 jaar oud zijn om een paysafecard te kunnen kopen.
Jongeren met een leeftijd van 16 of 17 die daar toestemming voor hebben van hun ouder(s) of voogd mogen wel een Mastercard Youth Card bestellen. Daartoe moet je eerst een akkoordverklaring downloaden, die laten ondertekenen, en dan samen met een kopie van jouw legitimatiebewijs uploaden naar 'my paysafecard-account'.
Amadea
5 jaar geleden
In de Algemene Voorwaarden staan de leeftijden.
De paysafecard is vanaf 18 jaar.
De paysafecard junior is er voor iedereen onder de 18jaar. Een paysafecard junior kan niet worden gebruikt om goederen of diensten voor personen van 18 jaar en ouder aan te schaffen.
https://www.paysafecard.com/fileadmin/Website/Dokumente/AGB/TnC__NL_paysafecard_01-2018.pdf