Welke winkels verkopen modelbouwverf zoals Humbrol en Revell?

Mot ik hiervoor speciaal naar een modelspoorwinkel toe? Of zijn er ook andere winkels die dit (ernaast) verkopen?
Er zit een Games-N-Stuff bij mij in de buurt, die hebben het sowieso wel, maar ik vroeg mij af waar ik het nog meer zou kunnen vinden. Liefst in Drenthe of Overijssel.

5 jaar geleden
in: Winkelen
3.7K
ronron1212
5 jaar geleden
Meestal hebben speelgoedwinkels het en hobbywinkels maar e kunt het ook bij bol.com kopen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Niet per se een modelspoorwinkel, ik denk dat de betere hobby- en speelgoedwinkels wel een van deze merken verkopen. Kijk even hier https://modelbouw-winkels.startpagina.nl/
Ritsuka
5 jaar geleden
Bij bol.com zie ik maar een paar kleuren Humbrol verf op de site staan.
Antoni
5 jaar geleden
Vroeger, zo'n 30 jaar geleden, kocht ik dat altijd bij speelgoedwinkel Bart Smit. Die verkochten ook modelbouwpakketten. Misschien doen ze dat nog steeds. In Nederland zijn veel Bart Smit-winkels omgebouwd tot Intertoys-winkels. In België zijn het volgens https://nl.wikipedia.org/wiki/Bart_Smit nog steeds allemaal Bart Smit-winkels.
TurfGraver
5 jaar geleden
Ook webwinkel, maar keuze zat.
https://www.toemen.nl/revell-enamel-verf-c-73_485.html

Antwoorden (1)

vroeger verkochten ze dat in de dreamland.
ik weet niet of dat nu ook nog zo is.
Anders moet je eens zoeken naar een modelbouwwinkel in de buurt, zij zullen dat zeker wel hebben.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Wat is de "Dreamland" voor een winkel? Nog nooit van gehoord.
Ritsuka
5 jaar geleden
Ik zie net dat dit in België is. Ik zeg in mijn toelichting duidelijk "liefst Drenthe of Overijssel", ik woon in het Noorden van Nederland.
Dit antwoord heb ik helaas niks aan, modelbouwwinkel noemde ik zelf ook al, ik zoek naar ANDERE soort winkels die het mogelijk hebben.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
sorry ik dacht dat ze deze winkel daar ook zouden hebben.