Waar vind ik stickers waarbij ik het "negatief" kan gebruiken om letters op deuren te schilderen?

Ik wil op mijn deuren het woord "liefde" schilderen in verschillende talen, lettertype lijkend op edwardian scrypt, grootte ca. 200. Dus schuin en "handgeschreven". Ik zou hiervoor stickers willen gebruiken, vellen waarin het woord "uitgesneden" is, zodat ik het "negatief" (dus het vel waarin de letters vervat zitten) kan lostrekken op de deur plakken en als sjabloon gebruiken.
Ik zoek dus een bedrijf waar ik stickers per stuk kan bestellen...
Met een gewoon sjabloon werken kan natuurlijk ook, maar dan moet ik die letters er goed op krijgen en dat is niet simpel. Dus ik doe het liever met stickers.
Ik vind wel letterstickers, maar dat zijn losse letters die bovenop een vel plakken, en die vind ik niet in schuin handgeschreven in de kleur goud. En die andere methode lijkt me eenvoudiger.
Waar vind ik dergelijke stickers of waar kan ik ze per stuk (of in beperkte oplage) kan laten maken? Ik wil 6 deuren beschilderen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100