waar kun je elastieken kopen voor rond de boterhammendoos?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
1.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vraag er gewoon een paar aan de postbode, postelastieken voldoen hier prima voor.
jc54
6 jaar geleden
Brede elastiek kun je per meter kopen op de markt of bij een fourniturenwinkel. Een zelfgemaakte elastiek voor de boterhammentrommel heeft iets meer eigens........

Antwoorden (2)

Dat kan bijvoorbeeld bij 123inkt

https://www.123inkt.nl/Alco-elastiek-200-x-6-mm-500-gram-AL-757-2N-i27648-t60160.html

"Deze brede elastieken van Alco hebben een lengte van 200 mm en een breedte van 6 mm. Deze postbode elastieken komen in talloze situaties van pas."
Met dank aan Bordensteker:
"een hoeveelheid van 500 gram komt overeen met een kleine 200 stuks van zulke elastieken"
" Ze kosten dan dus bijna 4 cent per stuk "
Toegevoegd op 18 maart 2018 13:00: tekst
6 jaar geleden
Bordensteker
6 jaar geleden
Prima antwoord. Voor een goed begrip: een hoeveelheid van 500 gram komt overeen met een kleine 200 stuks van zulke elastieken (net even een paar gewogen)
Ze kosten dan dus bijna 4 cent per stuk, en als je er minder dan 500 tegelijk wilt afnemen in een fysieke kantoorboekhandel, heb je alvast een idee van de orde van grootte van de kostprijs.
+
LeonardN
6 jaar geleden
Bijgevoegd, dank voor het meetwerk en de plus.
Winkels met kantoorartikelen hebben ze ook, gewoon vragen naar postelastieken. Of de postbode een keer vragen
6 jaar geleden
Bordensteker
6 jaar geleden
Dit lijkt me een praktisch antwoord voor kleinere aantallen. Een handjevol vragen aan een postbode lukt vaak ook wel.
Een postkamer van een bedrijf heeft ze ook wel liggen, met name dan de bedrijven die een interne postdienst hebben.
Ze kosten in de kantoorboekhandel bij voldoende afname bijna 4 cent per stuk, en als je er slechts een handvol gaat vragen in een fysieke kantoorboekhandel, heb je daarmee alvast toch een ruw idee van de orde van grootte van de kostprijs.
+