zijn er cadeaubonnen die geldig zijn in frankrijk?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
3.8K
paulus811
6 jaar geleden
Jazeker, de cadeaubonnen die je in Frankrijk koopt....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik neem aan dat je het in nderand wilt kopen, Misschien moet je opzoeken welke soorten cadeaubonnen geldig zijn in heel europa.
Amadea
6 jaar geleden
Anders geef je toch gewoon een bedrag aan euro's, met daarbij op een leuk kaartje dat het de bedoeling is dat daarvan in Frankrijk een cadeau gekocht wordt. Probleem opgelost.

Antwoorden (1)

Van Nederland en in Frankrijk de Decatlon geloof ik.