Ik heb een VVV cadeaukaart gekregen die nog niet geactiveerd is. Ik heb het aan die gene gevraagd of die hem wil activeren maar weten we niet hoe?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
128.4K

Antwoorden (3)

Als het goed is, activeert de winkel waar je de kaart koopt deze op het moment dat je hem koopt. Als ontvanger hoef je niets te activeren. Je kunt nagaan of je kaart geactiveerd is door op onderstaande website het kaartnummer en de pincode in te voeren. Die code staat aan de achterkant van de kaart onder een kraslaag.
Als de winkel de kaart niet geactiveerd heeft, zal degenen die hem gekocht heeft, ermee terug moeten naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een kaart die in de winkel gekocht is is altijd klaar voor gebruik. Kaarten die vanuit onze webshop komen worden beveiligd verstuurd De besteller kan de kaarten zelf activeren d.m.v. een code die per email geleverd wordt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het is inderdaad niet nodig om hem te activeren voor bij DE MEESTE WINKELS. Ik kwam deze bron nog tegen die dat bevestigt. Maar wat je WEL moet doen als je de VVV cadeaukaart bij bv Bol.com of Coolblue wilt besteden, moet je hem eerst omzetten.
6 maanden geleden