ik zoek zwarte broques maat 5,5 breedte f . nergen te koop na lang zoeken. wie heeft 1 idee?

bommel maakt ze niet meer

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Bij Stravers kun je ze vinden: https://www.stravers-shoes.com/herenschoenen-kleine-maten/geklede-schoenen.html
Deze ontwerpers in Amsterdam hebben meer dan 56 jaar ervaring in het ontwerpen en produceren van kleine maten herenschoenen.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
merci ik ga langs