Kan ik een artikel van zalando ruilen voor een andere maat? Zoja hoe?

De website van zalando is momenteel te druk dus vraag ik het hier

Ik heb een jas besteld maat medium maar ik zou eigenlijk maat XL moeten hebben.

Ik heb de jas in originele verpakking gedaan en in een doos van zalando gestopt. Maar wat moet ik nog doen als ik hem wil ruilen voor maat XL?

Moet ik daarvoor een briefje met de aanvraag in de doos stoppen of moet ik iet op de retourbon schrijven?

Bovenaan de retourbon staan 3 lege vakjes en ik weet niet of ik daar iets moet opschrijven of niet..

mvg

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
14.2K
SimonV
6 jaar geleden
Volg onderstaande stappen als je een artikel van Zalando terug wilt sturen. Stuur je een Partner artikel terug? Volg dan dit proces. 1. Ga naar ‘artikelen terugzenden’ en selecteer de bestelling en de artikelen die je wilt retourneren. 2. De artikelen die je wilt retourneren leg je in de doos en plak het meegeleverde retour-etiket op de doos over het originele etiket heen. 3. Geef je retourzending af bij een PostNL punt en bewaar het verzendbewijs goed. De retourzending is geheel kosteloos. Je kan vanaf nu ook gebruik maken van onze ophaalservice “ZALANDO HAALT OP”! We halen op weekdagen je pakket op, waar en wanneer jou dat uitkomt. Deze dienst is op dit moment gratis (normaal € 4,95). 4. Na ontvangst van je retourzending ontvang je een bevestiging per e-mail en worden de artikelen binnen 2 weken verrekend. Artikelen kun je ruilen door de artikelen te retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling te plaatsten op de website. Zo zie je gelijk of het artikel nog beschikbaar is. Wij adviseren je bestelling meteen te bevestigen, zeker als de voorraad nog maar gering is. Artikelen die je in je winkelwagen of op je verlanglijstje plaatst zijn niet gereserveerd. Informatie over hoe je een artikel retourneert vind je hier. Als je een nieuwe bestelling plaatst om je verkeerde artikel(en) te vervangen, hou er dan rekening mee dat je de nieuwe bestelling opnieuw vooraf dient te betalen of weer een aparte rekening ontvangt. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen. Een op een artikelen ruilen is helaas niet mogelijk, het is ook niet mogelijk om via het retour-etiket een vervangend artikel aanvragen. https://webcache.googleusercontent.com/search?path=/Retourneren/69461891/Hoe-stuur-ik-een-artikel-retour.htm
SimonV
6 jaar geleden
Zoek voor info met Google op
zalando ruilen
en klik op het pijltje onder de link -> In cache.
Armendsn
een jaar geleden
Toen ik een artikel kocht was dit op sale, nu is de prijs weer gestegen, maar ik wil die terug sturen want hij is te klein. Als ik mijn artikel terugstuur kan ik die weer opnieuw kopen met dezelfde prijs lijk in het begin?

Antwoorden (1)

Doorgaans werkt het als volgt: Je stuurt de aankoop retour, je krijgt je geld terug en je besteld een nieuw artikel in de juiste maat.