Weet iemand waar ik deze schoenen kan bestellen ?

Ik zoek de Adidas voloomix slippers (zo heten ze volgens mij) in wit ik heb nu een paar Nederlandse sites gevonden maar die zagen er niet echt betrouwbaar uit. Weet iemand misschien een site waar ik deze kan kopen (moet wel naar Nederland kunnen verzenden)?? Graag hoor ik een antwoord.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welke maat?
Alleen maar witte?
Zwart heb ik al gevonden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb je al eens gekeken bij decathlon. Er staan sportschoenen bij.

Antwoorden (1)

Bij Topmerk Schoenen (heeft ook fysieke winkels, dus ik neem aan dat ze betrouwbaar zijn). Zie http://www.fusion-media.nl/adidas-voloomix-heren-schoenen-%E2%80%96-hoge-kwaliteit-nl-12-p-4410.html
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dan zou ik nog maar eens naar het Nederlands kijken. Bovendien, waar heeft Topmerk een fysieke winkel? UITERST ONBETROUWBARE SITE!!! http://www.fusion-media.nl/shippinginfo.html
Amadea
6 jaar geleden
In Arnhem, Assen, Lelystad, Den Bosch, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Groningen, Leeuwarden, Nijmegen, Roosendaal, Tilburg, Venlo en Zwolle.