Hoe heet de limburgse groothandel in oa eten die qua naam op Nanof lijkt?

Mijn buren gaan vaak naar limburg en daar is een hanos/makro achtige winkel waar je als particulier in kunt. Ze hebben het dan over de Nanof. Het is niet te vinden op internet

6 jaar geleden
in: Winkelen
1.7K
Amadea
6 jaar geleden
Weet je de naam van de plaats waar die groothandel is ook? Dan kun in de Gouden Gids zoeken.
Edraket
6 jaar geleden
http://www.naanhof.nl/
Amadea
6 jaar geleden
Dat is als je de naam in gewone tekst uitschrijft het antwoord, Edraket!

Antwoorden (1)

Zowel in Nuth als in Vaals en in Vlodrop is een vestiging van Naanhof.

In de loop der jaren heeft de Naanhof zich ontwikkeld van een boerderijwinkel naar een complete verswinkel voor de consument.

Zie http://www.naanhof.nl.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Hoe heet de limburgse groothandel in oa eten die qua naam op Nanof lijkt?" @Antoni Of VS vergist zich in de omschrijving "oa eten"
of je antwoord klopt niet.
Ook is er sprake van 'verswinkels' in de link (vestigingen) terwijl VS het toch meer over een
'makro-achtige winkel' heeft. "makro-achtige winkel waar je als particulier in kunt" Ik ben benieuwd.:)
Antoni
6 jaar geleden
Zijn informatie heeft hij, zo begrijp ik, van zijn buren. Misschien heeft hij die informatie niet helemaal goed begrepen of hebben de buren deze informatie onduidelijk, onvolledig of onjuist verteld.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, dat begrijp ik ook, maar zo redeneer je dus andersom. Wij zoeken aan de hand van zijn informatie, niet dat wij eerst een bedrijf vinden en daarna door VS een omschrijving geschreven wordt. Daarom zeg ik dat jouw antwoord niet juist is naar de informatie van VS in zijn vraag / extra uitleg geschreven.
loginabcde
6 jaar geleden
Dit antwoord is correct. Volgens de buren zou het een groothandel zijn maar de website heeft het meer over 'normale' supermarkt. Iig bedankt voor het vinden!
Antoni
6 jaar geleden
Mooi!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+@Antoni en natuurlijk ook eentje voor @Edraket!:P