opiniesites invullen, is dat veilig ivm privicie e.d?

ik heb de laatste dagen een paar opiniesite,s ingevild...min of meer voor de lol....en ook omdat ze loten en/of andere voordelen toezeggen, bij een behaald aantal scoorpunten....kun je er idd prijzen mee winnen..of loten?....hoe veilig is het....allemaal digitaal uiteindelijk....

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

"Zolang je geen persoonlijke gegevens invult is er niets aan de hand", echter daar zit meteen het probleem! Men belooft van alles: je kunt een auto winnen of bv een half miljoen in de loterij winnen en dan ga je mee in die gedachte, een kansje op ... en je schrijft je in voor iets gratis. Bingo!! Beste @gert, je zegt het zelf al, toezegging van bv loten! Uiteindelijk word je beloond met eindeloze e-mails over allerhande onderwerpen. Even uitschrijven zeg je, ja natuurlijk. Er zijn er altijd een paar bij waar je je onmogelijk uit kunt schrijven en ook het klikken op Contact doet niets, je ontvangt dan eindeloos allerlei reclame e-mails en dat vind ik ook heel erg. Dan zeg ik: ja, dit gaat wel ten koste van mijn privacy.

Als anderen dingen over jou weten, kun je daar een goed gevoel of een minder goed gevoel over hebben. Dat is persoonlijk. Zolang je geen bankgegevens of inloggegevens weggeeft is er geen gevaar. Let op: dit is mijn mening.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100