In welke winkel kan ik een gitaar kopen?

Hey allemaal,

Ik wil een gitaar kopen, maar ik weet niet waar ik dit kan doen. Ik wil een normale, bruine gitaar die het goed doet, onder de 130 euro het liefst. Ik heb geen ervaring met gitaren, ik heb veel gitaren gezien, zoals elektrische enzo, maar ik wil een normale. Weten jullie in welke winkel ik deze het best kan halen?

Groetjes

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Je bedoelt een akoestische gitaar. Bij Bax-shop.nl heb je een ruime keuze in de webwinkel. Het is een behoorlijk grote winkel in Zeeland waar je alles kunt uitproberen en je kunt laten adviseren. Je hebt er al beginnersgitaren onder de 40 euro. Zeeland is wat ver van Hilversum, maar een leuk dagje uit.