Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar koop ik een badgekoord?

Ik ben opzoek naar een oprolbaar batchkoord. Waar kan ik die kopen? Het liefste in een fysieke winkel, in verband met verzendkosten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Winkelen
924
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Is dat zo'n doosje met een koordje aan een veer waar je een toegangspasje aan kunt hangen? Indien dat is wat je bedoeld. Bij een sleutelmaker zijn ze vaak te koop. Ik heb er vorige week een gekocht van aluminium bij een sleutelmaker in Utrecht. Of bij bol.com
https://www.bol.com/nl/p/zilveren-metalen-yoyo-met-nylon-koord-sleutelring-skipashouder-type-eg43/9200000025471616/
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Die bij bol.com heeft gratis verzending staat erbij.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tof!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die dingen worden ook veel gebruikt voor de skipassen bij wintersport. Elke winkel waar ze wintersportspullen verkopen, heeft van die dingen: Bever, Perrysport, Decathlon, Spacsport. Vorig jaar heb ik ze ook gezien bij de Action, maar ik weet niet of ze ze dit jaar ook weer hebben.
Soms is online bestellen toch goedkoper, afhankelijk hoe en hoever je moet reizen naar een fysieke winkel.
(Lees meer...)
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding