Zijn er outlet winkels in Nederland?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
Ritsuka
8 jaar geleden
Luister je nooit radio? Ik hoor elke dag wel reclame langskomen voor Outlet Roermond, of Batavia stad Lelystad of Roosendaal

Antwoorden (2)

Meer dan genoeg. In nagenoeg elke gemeente zitten er wel een of meer.
8 jaar geleden
Bijna overal in de buurt is wel een outletwinkel te vinden.
Daarnaast zijn er ook nog een paar echte outletcentra: heul veel winkels met outlet-artikelen.
Deze vind je onder andere in Lelystad (Batavia Stad), Roermond en Roosendaal