hoe lang duren de Mama Mazzeldagen van dit voorjaar?

Na wat Google-en heb ik begrepen dat de Mama Mazzeldagen op maandagavond 23 maart van start gaan, maar ik kan niet echt achterhalen hoe lang de actie duurt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
Ritsuka
9 jaar geleden
waar gaat dit over? een winkel actie? dan zou je de winkel in kwestie moeten bellen/mailen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zag net dat dat een actie is van de Prenatal winkels met kortingen op produkten op het gebied van kleine kinderen. Maar de duur daarvan is me ook nog niet duidelijk. Inderdaad: vraag Prenatal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook al duurt het een maand, het kan ook op=op betekenen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb al gevraagd bij de winkel, die gaven aan dat het meestal een week duurt. Beetje vaag dus....
@Pelle: inderdaad, maar we zijn rond die periode op wintersport, dus zou mooi zijn als we hiervan nog gebruik kunnen maken. Ach ja, In het ergste geval moeten we vanuit de bergen online bestellen; )

Het beste antwoord

In 2014 startte het op maandagavond 24 maart om 21:00 in de webshop, en op dinsdag 25 maart in de Prénatal winkels. De actie eindigde op zondag 30 maart 2014.

In 2015 zal het dus als de start op 23 maart is deze aflopen op zondag 29 maart.

De voorjaarseditie begint meestal op een maandagavond in de laatste week van maart. Dus dat klopt. Maar of er een reden zou kunnen zijn om in de eerste week van april te beginnen is niet na te gaan. Er volgt nog nadere informatie over.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoi, bedankt het uitzoeken!
De eerste link was ik inderdaad al tegengekomen, maar de tweede nog niet, merci.
Groetjes,
André