Waar kan ik een pasjeshouder kopen?

Ik heb nogal veel pasjes in mijn portemonnee, dus ik zoek een losse pasjeshouder, soort van mapje/doosje of zo.
Ik vond deze vraag van 3 jaar geleden: http://m.goeievraag.nl/vraag/106539
zoiets is inderdaad wat ik zoek, maar daar worden alleen maar online sites genoemd, ik wil het gewoon in een winkel kopen. In wat voor winkel moet ik dit zoeken?

9 jaar geleden
in: Winkelen
5.4K

Antwoorden (3)

Marskramer, blokker, action of een andere huishoudwinkel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
ik kom wel vaak bij de Action, maar heb dit daar nog niet gezien. Bij welke afdeling ligt dit dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kruidvat heeft ze ook,liggen naast de portemonnees,ik heb er zelf 1 omdat ik die gratis erbij kreeg,was toen een aanbieding.
Hema heeft ze volgens mij ook.
Ritsuka
9 jaar geleden
ow, dan ga ik morgen eens bij de Hema en Kruidvat kijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Succes Ritsuka!
Ik weet wel zeker dat je vind wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de action lagen ze laatst bij de computerdingen en dvd's enzo
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja action. plus
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Hema heeft ze ook:
http://www.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2F%24s%3Dpasjes%5Cu0020mapje%2Fpnl_product_type%3E%7Bbooks%3Bshop%7D&fh_secondid=pnl_18150017 Online staan ze op "niet meer op voorraad" maar ik heb ze recent wel in de Hema in Rhenen zien liggen. (Recent is vorige week) Ik heb de link even erbij gedaan zodat je kan zien hoe ze er ongeveer uit zien.
Ritsuka
9 jaar geleden
Niet kunnen vinden bij de Action, maar ik heb die bij de Hema gekocht. Vergelijkbaar met de link hierboven, maar dan ietsje goedkoper van 5,95
Bij Blokker maar ook bij een kantoorboekhandel verkopen ze vaak van die modellen van kunststof, wat je kun openklappen en waar best veel pasjes in opgeborgen kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De mooiste vind ik de Secrid. In meerdere kleuren en ook geintegreerd in een portemonnee te krijgen. Beschermt je pasjes en, mocht je daar bang voor zijn, zorgt er ook voor dat je (OV)chip niet op afstand uitgelezen kan worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Twee aanvullingen:
- Secrid werd ook drie jaar geleden al genoemd. Nog steeds de mooiste!
- Je zoekt een fysieke winkel. Te koop bij de betere kantoorboekhandel.