Waar precies op de site van hockeyhuis.nl kun je de beoordeling schrijven, ik kan het niet vinden?

Misschien zoek ik niet goed maar ik wil heel graag een beoordeling schrijven over deze leverancier. Ik ging nl zelf ook af op de lijst prima beoordelingen maar nu ik het knopje zoek om er zelf één aan toe te voegen kan ik het niet vinden.

Ik vraag me nu af of die mogelijkheid er wel is en zo niet, of die beoordelingen wel echt zijn. Ze zijn nl op zijn zachts gezegd precies tegengesteld aan wat je elders op internet leest over dit bedrijf.

http://www.hockeyhuis.nl/

Hierbij de link naar de hoofdpagina, de beoordelingen staan bovenin in een tabje maar waar is dus de optie om er zelf één te schrijven?

9 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K
SimonV
9 jaar geleden
Je kunt doorgaans pas een beoordeling schrijven als je iets gekocht hebt. Van de verkoper krijg je dan een link, waarna je een review kunt schrijven.

Het beste antwoord

Als je op de homepage van hockeyhuis.nl op de beoordelingen klikt wordt je doorgelinkt naar de feedbackcompany. Daar wordt verteld dat je enkele dagen na je bestelling een mailtje krijgt, waarin je dan je beoordeling kunt vermelden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
klopt, had ik ook bij het hockeyhuis. Ik heb er overigens wel hele goede ervaringen mee.
Summo
9 jaar geleden
Aha, nou daar gaat het bij mij dan mis, ik krijg nu wel allerlei promotie mails maar die beloofde mail (stond ook in mijn order dat ik die zou krijgen), die heb ik dus ook nooit gehad. Alleen een mail, bestelling is ontvangen, u ontvangt binnen kort een mail etc etc. Op die mail zit ik ook nog te wachten (na 4 weken terwijl de levertijd enkele dagen zou zijn). Als via die mail de enige manier is om iets te posten gaat het feest voor mij niet door. Dan zal ik andere wegen moeten bewandelen.