Klopt het dat je bij de primera zippo aanstekers kan kopen?

Ik wil graag een zippo aansteker kopen alleen weet ik zo geen winkels die ze verkopen. Het schijnt dat primera ze heeft alleen ik heb ze daar nog nooit gezien, heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet dat het op hun website staat maar dat klopt vaak toch weer niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
2.9K
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Bij iedere goede tabakswinkel kun je ze sowieso kopen.

Antwoorden (1)

Ja hoor, je kan bij de Primera ook Zippo's kopen. (zie bron)

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens: Ja, ik heb ze er ook zien liggen. Zal natuurlijk per vestiging verschillen of ze op voorraad zijn. Vraag het anders na bij je lokale Primera; wellicht kunnen ze er zo nodig een voor je bestellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+, ik heb ze er ook al gezien.