Als je bij jumbo als 4de in de tij staat mag je je boodschappen gratis meenemen, maar waarom baby voeding niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
Amadea
9 jaar geleden
Ik zie nergens staan dat er uitzonderingen zijn bij de gratis boodschappen als je als vierde in de rij blijkt te staan. Heeft jullie plaatselijke Jumbo dat zelf bedacht?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn nog al wat plaatsen in het land waar met name Chinezen alle babyvoeding opkopen om op te sturen naar China (vooral melkpoeder). Best kans dat de Jumbo die regel heeft ingesteld nadat een paar keer een aantal Chinezen hadden bedacht dat ze met wat samenwerking er voor konden zorgen dat één van hun alle babyvoeding uit de winkel gratis mee kon nemen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Gilles111: dat ging om babymélk toch, niet om voeding?

Het beste antwoord

Het Nederlandse Babyvoeding is erg populair in China. Er is heel veel vraag naar Nederlands babyvoeding door verschillende babyvoeding schandalen in China. Een tijd geleden gingen veel Chinezen naar verschillende winkels en kochten alle babyvoeding. Dit versturen ze voor veel geld naar China en maken daar winst op.

Door de actie van Jumbo gaan veel Chinezen tegelijkertijd naar Jumbo om er voor te zorgen dat ze de babyvoeding gratis krijgen en zo veel geld te kunnen verdienen.

Supermarkten willen namelijk niet dat al ons babyvoeding naar het buitenland gaat omdat Nederlandse huishoudens zonder babyvoeding komen te zitten.