Waar kan ik een stickervel kopen met vlaggen van alle landen?

Het liefst een beetje goedkoop als het kan.
Deze stickers moeten ook tegen water kunnen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je kleinere stickers wilt dan moet je denk ik aan action/zeeman denken en als je grotere stickers wilt kan je die het beste online bestellen. Je kunt bijvoorbeeld naar de webshop gaan van de site: dr. Sticker De maten van deze stickers zijn 7,5 bij 5 centimeter De prijs van deze stickers zijn ongeveer 4 euro. Je kunt er stickers van alle landen krijgen. Deze zijn dus niet heel goedkoop maar kunnen wel tegen water. Je hebt ze op deze site in 4 verschillende maten waarvan de prijsklasses verschillen en dit is de kleinste maat met de kleinste prijsklasse. Op de site van stickermaster betaal je voor een sticker van 7,5 cm bij 5 cm 1,49 incl. Btw. Dit is de kleinste maat en na deze maat zijn er nog 7 andere maten verkrijgbaar. Deze stickers zijn speciaal voor : de camper , bus, caravan, moter, helm, racemoter, boot & minibike dus zullen ook wel tegen water kunnen Bij stickerland betaal je voor een sticker van 8 bij 5 cm per stuk 2,25. Hier geld als je er meer koopt, dat het goedkoper word. Voor deze site geld dat er maar 1 maat vergrijgbaar is Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Bronnen:
http://www.drsticker.nl/shop/155-vlaggen-s...

Primera/bruno

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100