Kun je bij de H&M kleding ruilen als je het prijskaartje en de maat er al af hebt geknipt?

De maat hoorde zeg maar bij een label die ín de trui zit.... Kan ik hem dan nog terugruilen voor een maat kleiner?
Ik heb de bon nog!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
25K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk het niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk het ook niet, als je het prijskaartje eraf hebt geknipt, dan kan het zijn dat je de kleding gedragen hebt. Maar proberen kun je het wel natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat gaat niet lukken.
Ik heb zelf ook wel eens wat terug gebracht bij H&M en echt alle kaartjes en labeltjes moeten eraan blijven en dan samen met de bon binnen de ruitijd terug.
Nooit iets afknippen voor je weet of je de goeie maat hebt
Ritsuka
10 jaar geleden
nee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stel deze vraag gewoon bij H&M. Dan weet je het meteen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ voor de vraag om je wat moed in te peperen ;-) Liefs en fijne dag nog!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat je het prijskaartje er af hebt geknipt daar zullen ze niet moeilijk over doen. Soms vallen die prijskaartjes er in de winkel ook al af en dan worden de stukken toch nog verkocht. Maar als je in het kledingstuk zelf een etiket hebt verwijderd zou wel eens een discussiepunt in jouw nadeel kunnen vormen. Toch zou ik met alle betrokken stukken terug naar de winkel gaan en eerlijk zeggen wat jij gedaan hebt en waarom je vooralsnog graag zou willen ruilen. Eerlijkheid wordt vaker beloond dan we vermoeden.
Soms houden ze zo'n stuk dan bij voor de solden.
Je weet maar nooit hoe men op dat moment redeneert in de winkel. Misschien dien je een deel van het aankoopbedrag te laten vallen maar dan nog doe je voordeel tegenover de huidige situatie, toch? Ga nu maar met een hart vol zelfvertrouwen en een stralende Glimlach naar de winkel en doe waarheidsgetrouw jouw verhaal.
Je hebt meer te winnen dan te verliezen, toch?! Liefs en héél véél Succes ermee!

Het beste antwoord

Nee je zal dit artikel niet meer kunnen ruilen want (volgens de website):

Wij accepteren alleen artikelen die ongewassen, ongedragen en onbeschadigd zijn. Deze mag je binnen 30 dagen na de aankoop in een winkel retourneren met de originele bon. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug.

Doordat je de label eraf hebt gehaald is het artikel beschadigd. Natuurlijk kan je het altijd proberen, maar ik geef je weinig kans.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het prijskaartje wordt er op "getagged". Dit is geen onoverkomelijk probleem. Echter... de MAAT afknippen (even uitgaande dat je het label bedoelt wat altijd "standaard" op het kledingstuk aanwezig is maakt het voor de winkel onverkoopbaar. Ik vermoed daarom dat ruilen of terugbrengen geen optie meer is. Ze ZOUDEN het uit coulantie wel kunnen ruilen maar je hebt er mijns inziens geen recht op. Een belletje naar het filiaal doen kan je in ieder geval meer uitsluitsel geven. Succes!