Welk model of desnoods merk onderbroekjes voor meisjes kruipt niet tussen de billen?

Ons dochtertje heeft een gruwelijke hekel aan onderbroekjes die tussen de billen gaan zitten en loopt dus de hele dag te " plukken". Het is inmiddels echt een probleem geworden, ze stapt bv tijdens het fietsen geregeld af om het zaakje weer recht te plukken.....het is een meisje met pdd-nos. De ouders van kinderen met pdd-nos weten vast wel waar ik het over heb...het bekende sokken naadjes en labeltjes probleem {^_^} al hebben natuurlijk meer kinderen "problemen" met deze dingen.

Ik heb allerlei modelletjes van wibra tot Hema al geprobeerd, Welke stof of model of desnoods merk blijft gegarandeerd goed op zijn plek zitten?
Ze heeft mt 164 dus een Xs of s in damesmaat zal ook wel passen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
5.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha!
Kep ook twee pdd-nossers
Mss een boxershort?
Of een wat groter model van sloggi
Dat is vaak ook naadloos
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben bang dat het ook heel erg afhangt van de vorm van de billen, wat bij de een perfect zit, is bij de ander een reetkruipertje...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Reetkruipertje whahaha

Het beste antwoord

Lang leve de hipsterbroekjes van de HEMA! Ze zijn zacht van stof en blijven goed op hun plek zitten. Bovendien zijn ze nog goedkoop ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goedkoop viel me wel tegen hoor, maar model zit goed om de benen.

Andere antwoorden (5)

Probeer eens meisjes boxers, en dan die strak zitten :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In ieder geval een onderbroek met rechte pijpjes, een meisjes boxershort bijvoorbeeld, het beste daarbij naadloos. Zie voor voorbeelden op de volgende sites.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bjon borg of bij de hema heb je zulke slipjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik pak meestal een maatje kleiner die hebben minder kans om
Naar binnen te kruipen.
Paul frank ondergoed nu 70 % korting bij kruitvat zit perfect.. Xs of s
Allen de xs boxer heeft iets nauwere. Pijpjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ken het probleem
Met labeltjes en naar binnenkruipen..
Heb geen pdd nos maar irriteer me er altijs mateloos aan... Dus zijn meerdere mensen die het probleem kennen
Het kruitvat verkoopt dames/meisjes ondergoed(anni rolfi) en is nu zelfs in de reclame.Misschien is dit een idee.
Zelf ben ik er erg tevreden over.