Weet iemand of er een familieagenda te koop is voor 8 personen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je koopt er twee voor 4/5 personen en je hebt ruimte over!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed idee ;-) voor als ik niet zo'n grote aan kan komen! Thanks!

Antwoorden (4)

Ja die bestaan: ik heb ze zelf zien liggen in het museum voor oude beroepen en ambachten in Terschuur (bezoek aanbevolen) en ze zijn onder verschillende titels als: Opa, vertel nog 'es? Oma- dito, Ons eigen familiealbum, etc. en ze lagen in hun winkeltje.
Omdat ze bestaan kun je misschien beter op deze titels googelen en dan kijken wat er nog meer leverbaar is? Dan ga je met die info naar je eigen boekhandel en bestel dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je een planner / agenda bedoeld, in boekvorm of om op te hangen. Ik heb ze zo groot nog niet gezien , maar gebruik er zelf één om op te hangen met vijf vakjes, en heb twee vakjes in tweeen gedeeld, is even aanpassen maar werkt bij ons goed, voor zeven personen. Komt ook omdat we er alleen korte kreten opzetten en de jongste nog niet zoveel afspraken hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze agenda's ( voor 6 - 8 personen ) zijn sowieso via de website www.shopwiki.nl te vinden en bestelbaar. Ooit heb ik op een school voor bijzonder onderwijs zo'n agenda ingevuld zien liggen. Wanneer ik zelf dit soort zaken nodig heb, doe ik altijd bij onze lokale Bruna winkel navraag. Zij nemen de tijd en kijken in de computer na of zij zo'n agenda op voorraad hebben. En misschien kunt U zelfs nog een keuze maken uit verschillende uitvoeringen ... Het grote Bruna voordeel is, dat het product altijd binnen drie dagen af te halen is. Mijn suggestie : ga morgen even bij Uw Bruna vestiging langs en vraag hen of zij zo'n agenda voor acht personen voor U kunnen bestellen. Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij niet.....maar waarom maak je die niet zelf mbv excell??