Bij welke opticien krijg je de meeste korting op vertoon van je Ohra pas ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen

Het beste antwoord

Dit is afhankelijk wat jij wil bestellen. Bij diverse opticiens kun je kortingen krijgen met je Ohra pas. Waaronder Specsavers, Het Huis Opticiens, Eye Wish Groeneveld oa.

Bij Eye Wish Groeneveld krijg je
€ 50,- korting op een complete enkelvoudige bril
€ 100,- korting op een complete multifocale bril
15% korting op alle contactlenzen
15% korting op alle zonnebrillen

Bij Het Huis Opticiens
Bij een speciale collectie enkelvoudige glazen, extra dun en met speciale toplaag, betaalt u geen € 280,- maar € 180,- per paar. U krijgt dus een korting van € 100,-. De glazen uit het aanbod zijn te combineren met de totale collectie merkmonturen.
Bij een speciale collectie multifocale glazen, extra dun en met speciale toplaag, betaalt u geen € 460,- maar € 360,- per paar. Ook hier krijgt u een korting van € 100,-. De glazen uit het aanbod zijn te combineren met de totale collectie merkmonturen.
U kunt ook profiteren van 15% korting op contactlenzen uit de eigen Het Huis collectie.

Bij Specsavers:
20% korting op de aankoopprijs van een complete bril. De korting is ook geldig op alle glassoorten en opties zoals ontspiegeling, kraswerend, meekleurende en gekleurde glazen.
30% korting op de aankoopprijs van een complete varifocale bril. De korting is geldig op het montuur en de glazen inclusief alle glasopties.
20% korting op de aankoopprijs van een complete zonnebril op sterkte. De korting is geldig op het montuur en de glazen inclusief alle glasopties. Voor een merkzonnebril geldt een minimum montuurbedrag van €69 als voorwaarde.
30% korting op de aankoopprijs van een complete varifocale zonnebril. De korting is geldig op het montuur en de glazen inclusief alle glasopties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord