Bij welke winkel kun je koekenpannen in vormpjes kopen?

Zoals in de afbeeldingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.7K
anneliez
12 jaar geleden
waarom stel je die vraag 2 keer?
j5m
12 jaar geleden
Ja ik had hier ook al op geantwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn op veel verschillende plaatsen regelmatig verkrijgbaar, maar ik kan ze je niet aanraden : ze zijn waardeloos (ongeschikt) om echt iets in te bakken. Heb er meerdere gehad (gekregen vaak) in mijn leven, maar nooit het gewenste resultaat mee behaald, Uiteindelijk belanden ze allemaal al snel bij het oud ijzer of op de rommelmarkt ; dat is dan ook de goedkoopste plaats om ze te zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Anna ; die dingen werken ook niet echt.

Het beste antwoord

Ik heb met de rechtermuisknop op de plaatjes die je hierboven ingevoegd hebt geklikt en gedrukt op "search google with this image"

Ik krijg dan de volgende resultaten en dus winkels eruit:

Bakken - Koken - In en om het huis
http://www.lobbes.nl/in-en-om-het-huis/koken/bakken/
Bakken. Taarten of muffins bakken? Met het bak-assortiment van Lobbes wordt bakken een feest! Muffinvormen, bakboeken. cupcake-standaards, bakvormen, ...

Koken - Koken en Winkelen - Speelgoed
http://www.lobbes.nl/speelgoed/koken-en-winkelen/koken/Koken. Koken doe je met de artikelen van Lobbes.nl. Schorten, potten, pannen, schorten en nog veel meer artikelen die je gebruikt bij het koken. Ga naar onze ...

Koekjes Vormpjes, 4dlg. - Lobbes.nl
http://www.lobbes.nl/in-en-om-het.../1920115-koekjes-vormpjes-4dlg-Koekjes bakken in de leukste vormpjes! Met deze set heb je keuze uit vier verschillende kunststof dierenvormpjes. De vormpjes zijn ook geschikt voor het ...

Koken en Bakken - Koken - Koken en Winkelen - Speelgoed
http://www.lobbes.nl/speelgoed/koken-en-winkelen/.../koken-en-bakken/Koken en Bakken. Bakvormpjes, pannen, baksets en nog veel meer kook en bak benodigdheden. weergave. Sorteer op. Prijs (oplopend), Prijs (aflopend) ...

Beweegbare Wandplaten - Lobbes.nl
http://www.lobbes.nl/speelgoed/...en.../3012875-beweegbare-wandplatenDe beweegbare wandplaten van hout die Roswitha Ockeloen al vele jaren maakt, hebben een magische aantrekkingskracht op kinderen. In dit boek heeft zij de ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke browser heb jij? (ik zie die mogelijkheid niet...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan het zelf uitleggen maar Google kan het beter: http://www.google.com/insidesearch/searchbyimage.html hier kun je alle opties vinden inclusief de plugin die ik gebruik voor mijn browser ( maar het hoeft niet ). p.s. denk ik wel erg handig op een site als deze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, bedankt, mee eens, wel een handige plugin!

Andere antwoorden (3)

Ik geloof bij de expo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloven doe je in de kerk,
zou mijn moeder zeggen......
Bij Cook&Co,zitten in de grotere steden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bbij de blokker, en action