Wat is een schappenmeter?

Van waar tot waar loopt een schappenmeter precies in de supermarkt? Foto ondersteuning zal ik zeer op prijs stellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
3.1K

Het beste antwoord

een meter schap is een meter in een stelling met alle planken die erbij horen, als je in een winkel voor een stelling staat zie je dat bv. de koffie 3 meter breed staat, dus 3 meter met alle planken die erbij horen. Een supermarkt krijgt een worp aangeleverd, dat is de indeling voor een bepaald product, bv soepen of koffie of groenteconserven, die worp verteld precies hoeveel meter je nodig heb en waar elke potje of pakje moet staan en hoeveel breed en hoog. Een meter kan je ook goed zien aan de planken in het schap, 1 plank is nl. 1 meter breed.

Toegevoegd na 13 minuten:
even een foto toegevoeg van 1 meter stelling

Toegevoegd na 15 minuten:
Even ter toevoeging, de eerste meter begint altijd vanaf de looprichting richting kassa, de routing genaamd. dus het kan van links naar rechts maar ook van rechts naar links zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een schapmeter is een meter schap....

Dus vanaf links een meter naar rechts is de eerste, nog een meter de tweede, etc.