waar kun je op zondag spullen voor een taart halen?

we gaan vandaag een taart bakken, maar het is zondag en ik weet niet in welke winkel je de spullen voor een taart kunt halen. kunt u me zeggen waar je het op zondag kunt halen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.6K

Antwoorden (10)

Dan zou je moeten kijken of er ergens een supermarkt open is bij je in de buurt en als dat niet zo is dan moet je toch echt tot morgen wachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon in de supermarkten,albert heijn c1000.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar woon je? In amsterdam is alles gewoon open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De supermarkten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Netto rama en Em-Te zijn op zondagen toch altijd open?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow, er is ook nog Nederland buiten Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik, maar als de supermarkten in amsterdam open zijn zou het kunnen dat filialen in andere steden ook open zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dus geen kennis maar een verondersteling. Maar je brengt het als een feit. Dat is niet juist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees van hem: Waar woon je? In amsterdam is alles gewoon open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag waar de vragensteller woont, en vervolgens zeg ik erbij dat in amsterdam de winkels open zijn.
Wat is je probleem, maak er niet zo een punt van.
Miss kan je de benodigde spullen bij je buren lenen/kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet waar je woont, maar de CO-OP in Oosterbeek is elke zondag open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In sommige grote steden is één of meerdere grote supermarkten op zondag open, in Delft bijvoorbeeld de C1000 in het winkelcentrum "de Veste".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Benzine station zou je kunnen proberen als er geen winkels open zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bakkerij een hele goeie zijn meest stal open ivm school maandag luch enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In iedere stad/gemeente of ieder dorp met meer dan 15.000 inwoners is een winkel geopend op zondag tussen 16.00u en 20.00u, soms 22.00u. Dit is wettelijk vastgelegd.

Voor iedere 15.000 inwoners mag er weer een winkel geopend worden op zondag.

Je moet dus de dichtstbijzijnde plaats zoeken met minimaal 15.000 inwoners.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij O'Cool in Belgie maar enkel de zondagvoormiddag is dit open veel geluk en smakelijk !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Albert Heijn 2 Go's zijn wel open op zondag!
En in grote steden zijn nu steeds meer supermarkten open op zondag... Misschien ook bij jullie in de buurt!

En anders: lenen bij de buren! :D
En als je geen goede contacten hebt met de buren: een ruilspel gaan doen in de buurt, een paperclip ruilen tegen een ei, een pen tegen suiker enz enz.