Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling bij bol.com ontvangen, wat nu?

Ik heb net een bestelling bij bol.com gedaan, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Hij staat ook niet in de spam. Krijg ik mijn bestelling dan nog wel? Wat kan ik het beste doen?

2 jaar geleden
13.5K
Pieterke
2 jaar geleden
Soms duurt het door drukte wat langer voordat er een bevestigingsmail komt. Contact met hen opnemen doe je het beste via de chat of Messenger van hun Facebookpagina. Zij reageren over het algemeen heel snel en adequaat. (Moet je wel Facebook hebben natuurlijk).

Antwoorden (2)

Door in te loggen op je account op bol.com
Dan kun je via je profielpagina zien wat je bestellingen zijn, daar zou het bij moeten staan.
2 jaar geleden
Na 45 minuten kan je het beste contact opnemen met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen ze het automatisch terug.
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Contact opnemen gaat het snelst via hun Facebookpagina is mijn ervaring. En ze hebben een uitstekende service dus vraagsteller hoeft zich inderdaad geen zorgen te maken.