Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling bij bol.com ontvangen, wat nu?

Ik heb net een bestelling bij bol.com gedaan, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Hij staat ook niet in de spam. Krijg ik mijn bestelling dan nog wel? Wat kan ik het beste doen?

2 jaar geleden
13.5K
Pieterke
2 jaar geleden
Soms duurt het door drukte wat langer voordat er een bevestigingsmail komt. Contact met hen opnemen doe je het beste via de chat of Messenger van hun Facebookpagina. Zij reageren over het algemeen heel snel en adequaat. (Moet je wel Facebook hebben natuurlijk).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Door in te loggen op je account op bol.com
Dan kun je via je profielpagina zien wat je bestellingen zijn, daar zou het bij moeten staan.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Na 45 minuten kan je het beste contact opnemen met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen ze het automatisch terug.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Contact opnemen gaat het snelst via hun Facebookpagina is mijn ervaring. En ze hebben een uitstekende service dus vraagsteller hoeft zich inderdaad geen zorgen te maken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding