Wat te doen: About You kortingscode werkt niet?

Vanwege gedoe met een eerdere levering heb ik een kortingscode ontvangen. Ik wil hem nu gebruiken, maar telkens zegt About You dat het ongeldig is. Wat kan ik doen om dit te verhelpen?

2.1K
Pieterke
2 jaar geleden
Probeer het eens met een andere browser. Ik heb ook weleens gehad dat een kortingscode met de ene browser niet werkte en met een andere wel.
En als dat niet lukt vragen of ze een nieuwe kortingscode kunnen sturen.

Antwoorden (1)

About You zegt hierover: misschien komt het omdat...
1. De code al eens eerder is ingewisseld
2. De kortingscode gekoppeld is aan een bepaald account of e-mailadres
3. Er een minimale/maximale bestelwaarde voor de kortingscode bestaat
4. De kortingscode niet geldig is voor alle merken
Heb je hierover nog vragen? Bel dan onze klantenservice of stuur een e-mail naar klantenservice@aboutyou.nl, vergeet niet in zulke gevallen je kortingscode te vermelden.

Pieterke merkt hierbij op dat een kortingscode soms wel werkt als je een andere browser gebruikt.
SimonV