Hoelang mag je retourneren bij Zalando?

Ik heb hier een sportshirt liggen die ik morgen wil retourneren aan Zalando. Het shirt is alleen wel 30 dagen oud... Weliswaar ongedragen, maar ik weet niet of dit nog binnen de retourvoorwaarden van Zalando valt. Wie weet dit?

2.5K

Antwoorden (1)

Wel bijzonder dat je blijkbaar wel weet dat badkleding bij zalando niet zomaar retour kan (wat ik niet makkelijk op hun site kan vinden)
En dat je het antwoord op deze vraag dan niet kan vinden. Wat eigenlijk direct te vinden is.

Als de factuur betaald is en de kleding opgedragen en nog labels heeft mag je het binnen 100 dagen retourneren.