Kan ik het factuuradres ook wijzigen?

Goedenavond,
Ik wil een pakketje op een PostNL afhaalpunt laten bezorgen. Nu is die mogelijkheid er, maar staat bij de bestelling dat het factuuradres nog altijd m'n eigen adres is. Het is echter niet de bedoeling dat ik daar wat van in de brievenbus krijg. Mijn vraag is dus, kan/mag ik een factuur (die al betaald is) op een ander adres dan die van mijzelf laten bezorgen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
2 jaar geleden
Ik heb nog nooit een aparte factuur thuisgehad bij een pakketje. Is altijd via email
Pieterke
2 jaar geleden
Ik krijg ook altijd de factuur per email of soms bijgesloten bij het pakketje, nooit via de brievenbus.

Antwoorden (1)

Ja, je kunt het pakket naar een afhaalpunt laten bezorgen en de factuur naar bijv. een postbus.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Zowel het pakket als de factuur naar een afhaalpunt dus ook?
Abcde
2 jaar geleden
De factuur krijg ik meestal via de mail, of vind ik in de doos.