Mijn pakket is verzonden voor uitlevering. Hoelang duurt het dan voordat ik het pakket heb?

Het pakketje is via SHEIN en zou graag weten wanneer die dan binnen zou komen het adres waar die op word bezorgd is in Friesland hij was eerst aangekomen op lokaal depot en nu staat er dat die onderweg is voor levering.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (2)

Dan kun je het pakketje normaal gesproken heel snel verwachten.Het betekent nl. dat de bezorger het al in zijn auto heeft voor aflevering.
3 jaar geleden
Zonder corona- en december vertraging kan je denken aan bezorging morgen, ware het niet dat bekend is dat de achterstand nog niet ingelopen is. Daardoor kan het nog een dag of wat uitlopen.
Bezorging op vrijdag of zaterdag is meer voor de hand liggend.