hoelang duurt levering subdued bestelling?

ik heb net een bestelling bij subdued online gedaan maar ivm met vakantie zal ik het heel fijn vinden als het voor 6 dagen geleverd wie heeft daar ook wat eerder besteld en hoelang duurde het dan voordat je het pakketje in huis had? bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (1)

De levertijd is volgens de website binnen 1-2 werkdagen vanaf het ontvangen van de verzendmail. Deze mail wordt doorgaans ook binnen 1-2 werkdagen verzonden. De levertijd zou dus maximaal 4 dagen moeten zijn. Echter, zoals ook op de site aangegeven kan de levertijd in uitzonderlijke gevallen oplopen tot 30 dagen (incl. Weekenden en vakantiedagen).