Hoe kom je aan werkende kortingscodes voor winkels?

Ik merk dat veel codes helemaal niet werken via bijv.acties.nl etc. Tips?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
Pieterke
3 jaar geleden
Stel, je wilt bij een bepaalde online winkel iets kopen, dan kun je ook zoeken op kortingscode en dan de naam van de winkel. Dan krijg je de recente kortingscodes van die winkel te zien.
Er staan ook zo nu en dan kortingscodes op www.gratiz.nl (inderdaad met een z)

Antwoorden (1)

Je kunt je aanmelden bij Pepper.com. Dat is een zeer actieve community met mensen die aanbiedingen, kortingscodes, etc. met elkaar delen. De geplaatste codes worden door andere leden gecontroleerd en verwijderd zodra ze verlopen zijn.